måndag 27 maj 2013

Håll tummarna!!

Grabbarna betar numera flera timmar om dagen och det verkar som att det fungerar bra att ha dem tillsammans! Peppar peppar.... 

Jag hoppas verkligen att det håller i sig!! 
Håll tummarna!! 

Gulliver visade en viss tjurighet och taskig attityd på väg hem från hagen idag gentemot Herrn men det kan varit en tillfällighet, han var lite stingslig när jag tog ut honom senare i kväll också. 
Lite mycket energi i gräset kanske? 


På väg hem från hagen igår!
Grabbarna är piffiga i sina "onepiece" (flugtäcken)

Skickade iväg min Karlslund (sadel) idag, jag och en annan tjejja ska byta sadlar med varandra, lite på vinst och förlust för oss båda men förhoppningsvis blir det hur bra som helst! 
Hade hoppats på att hennes sadel skulle hunnit hit idag men icke.
När vi kom hem efter att ha skickat iväg sadeln så skulle jag ut och rida, jag kunde ju ta den andra bomlösa sadeln. Trodde jag!! 
Den passade plötsligt inte alls, hittade ingen sadelgjord som räckte och den låg väldigt knepigt.
Jag prövade en massa olika lösningar på "sadel" men inget fungerade!
Barbacka, rätt och slätt fick det bli helt enkelt, med säkerhetslina runt halsen på Gullet. 


Dagens outfit! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar