lördag 16 mars 2013

Genombrott!!

Genombrott, revolution eller kanske evolution!?!
Kalla det vad ni vill men matte har börjat ge mig godis!!

När det kommer en bil, måste jag stanna, vänta en stund och när bilen kör förbi DÅ får jag godis, enkelt.
Idag stod jag stilla väldigt bra tyckte matte, jag gjorde ett litet litet skutt en gång, men bara ett litet, sen stod jag stilla igen och det kom godis.

Det bästa med dagen var rundan vi tog!
Där ser man bilarna på låååångt håll, vilket innebär att jag kan stå stilla med goooood marginal, matte tyckte jag överdrev det hela lite när jag stannade ungefär 1 km innan bilen var framme hos oss.

Hon är aldrig helt nöjd!!!

På en parallell väg kom det en bil uppifrån ett utav  husen som ligger där, vi var visserligen på väg åt motsatt håll men det var väl värt ett försök!
Jag spanade in bilen, stannade och väntade...

Matte klappade mig vänligt, fnittrade och sa:
"Näää men Gulle! Den är ju inte ens på väg häråt!"

Nähä?! Jag ser en bil, jag står stilla men icke!
Är det konstigt man är förvirrad?!

Sen är det tydligen på det viset att jag inte får bestämma, för då blir jag odräglig säger hon!
Ska hon säga?!



2 kommentarer:

  1. hahaha! Det gäller att ha tålamod ;)

    SvaraRadera
  2. Härligt! Det är så kul när polletten trillar ner! =D

    SvaraRadera