onsdag 13 mars 2013

Kortis!

Idag var det planerat att vi skulle ta lite sällskap med en granne, Herrn och jag.
Men planerna ändrades så vi gav oss ut själva i kylan, "fiskpinne-varning" på mig efteråt!!!
Fy va kallt! Jag orkar inte med vintern och kylan mera nu, nästa vinter drar jag och Herrn till Mexico, Argentina eller något annat varmt ställe för att dricka drinkar och svettas.
Någon som vill ta han om Gullet under tiden?

Idag verkade Herrn dock inte bry sig så mycket om kylan, han var pigg och glad!
Verkade nöjd med att kånka på mig en kortis.

Det fick bli en kort sväng som sagt, vi var ute 20 minuter max, Herrn jobbade på så himla bra under den korta turen.
Vilken trav den farbrorn får till när han verkligen vill!!!

I slutet av turen dök dock en fara upp!
En lågväxt buske låg och lurade precis vid vägkanten, som ett mörkt, märkligt format monster hoppade den fram! Herrns hjärta stannade för en stund och han förvandlades till en frustande giraff, matte tog inte alls detta på allvar, hon bara skrattade!!

Snart kom även Shaquillen fram till att busken inte
utgjorde någon större livsfara så vi kunde glatt skritta hem i 220 km/h!



Sommarbete!
Bild från första sommaren jag hade Shaquille (längst bort i bild). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar