torsdag 28 juni 2012

Posera?

Idag var det dags igen!!
Jag har motionerat mina grabbar och min syster! 

När vi kom tillbaka från våran tur så skulle Petter ta några kort på oss allihopa, men det är inte helt lätt att få två hästar att posera tillsammans.
I alla fall inte mina två!! 




Vi tog en kortare tur än jag hade tänkt för jag tyckte Herrn såg lite "knepig" ut i traven.
Inte halt men stel på något vis.
Han såg inte riktigt ut som vanligt tyckte jag, kanske lite träningsvärk efter turen igår.
Ska se om jag kan släppa honom på banan i morgon och se hur han ser ut.
Sedan blir det två dagars vila för farbrorn, kanske även Gullet. (Matte jobbar hela helgen!)

2 kommentarer:

  1. Hej,va bra att du börjat blogga igen så jag har en anledning att starta datorn,vi får ta en tur snart,jag var ute 3tim och 20 min i onsdags,härligt,tur att ni klarade er bra när sopbilen kom,taggtråd är inte!!!! bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med riktig långtur!!!
      Vi får komma och hälsa på er snart!

      Radera