torsdag 10 maj 2012

Dagens motion och djurplågeri!!

Först ut var Herrn.
Det blev tömkörning i skogen för hans del och Rexens släpades efter!
Alla var nöjda och glada, förutom Rex som inte fick gå på båda sidorna utav vägen.

Varning det kommer bli gnälligt och hemskt!!!

Sen var det Gullets tur, hade planerat för ridning på banan och så blev det!

STOPP!!
Att kalla det jag ägnade mig åt idag ridning vore fel!
Djurplågeri är ett mer passande ord!!!

Total obalans, ryckigt och slängigt.
Hårda händer, otäck sits och ett taskigt humör från min sida.
Ingen bra kombo någonstans!

Det är dagar som denna jag inser att jag verkligen borde hålla mig i skogen och inte bör försöka mig på någon finridning. Det går inte och jag är inte kapabel till det heller.
Punkt.

Back to basic, ut i skogen med dig, är det som gäller för jag fixar uppenbarligen inte mer än så.

Fy va hemskt!
Ni skulle sett det, eller nej det är bra att INGEN såg detta förskräckliga.
Då hade djurrättsaktivisterna snart knackat på dörren.
Punkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar