torsdag 17 maj 2012

Paus!

Det blir en paus i bloggandet.
Vi fortsätter i vardagslunk, det motioneras, hålls igång och vi försöker ta tillvara på de små framsteg som sker. 
Vardag helt enkelt, så uppdateringen känns sådär intressant från våran sida och responsen är sådär den med. 
Det tar för mycket tid och framför allt energi utav mig just nu att hålla med uppdateringar och inlägg som inte känns intressanta att läsa och därmed tycka någonting om.
Envägskommunikation är inte min grej.

Så paus kommer att ske tills något säger mig annat.


Gullet ägnar sig åt höjden utav lathet!
Ligga ner och äta! Som sagt paus.  

1 kommentar:

  1. Jag läser ju alla inlägg men är inte lika duktig på att kommentera. Något jag är väldigt nyfiken på är hur det går med Gullivers bitande nu när det gått ett tag. Har det blivit bättre? Hur går det med sadelletandet (ständig fråga då jag också letar sadel)? Sensationsadlarna (bomlös) verkar supersköna och med ganska smal midja. En av modellerna får du ju dessutom tävla dressyr i. =)

    SvaraRadera