tisdag 26 juli 2011

Beslut!


Idag bestämde jag mig!
Beslut har tagits!

Det kanske inte var så svårt egentligen...

Gulliver ska få vila.

Igår firade vi 5 månader tillsammans.
På dessa 5 månader har han gått från oinriden till inriden, från oinkörd till inkörd.
Vi behöver vila.
Bägge två!! Från varandra inte minst!
Vi börjar med en veckas vila så får vi känna av läget efter det....


Bilden är tagen av vännen Lina Wargfors!

Fick en liten... Ja jag vet inte egentligen vad vi ska kalla det!!
Men självförtroendet gick upp lite!
Efter kvällsmaten satt vi på uteplatsen Petter och jag...
Ute på vägen kom tre ryttare, två vuxna och en liten, ja ett barn alltså...

De pratade fram och tillbaka med varandra, i allt pratet hörde jag kvinnorna till varandra:
"Vilken fin nordsvensk!!" Sa den ena till den andra.
"Ja han är så fin!! Högrest och vacker!" Sa den andra. (Vi rider förbi deras gård ibland och deras hund Doris och Rexen är lite "in löv"!)

Jag log. Från öra till öra!

1 kommentar:

  1. Tycker du har tagit rätt beslut,kallblod är lite senare än vanliga ridhästar och han har ju skött sig exemplariskt men när det går bra så vill man så mycket eller hur? Och det kommer alltid bakslag med unghästar oavsett så misströsta icke. Lotta o Senor.

    SvaraRadera