fredag 12 augusti 2011

Snart!

Snart är det dags!
Att sätta igång Gulliver igen... Då har det varit en månads vila.
Är nästan lite nervös!!
Tänk om det går åt skitskogen!!

Fick ett sms från en granne i morse:
"Hej Filippa! Hästarna går i hagen men den övre fjädergrinden var bortdragen, jag har lagat den provisoriskt!"

Ahh!!! Förbaskade Gulliver!!

Killarna går i en mindre hage en bit hemifrån, den har förnärvarande varit utan el, med fjädergrindar! Här hemma har hagen bestått av det samma och vi har haft elen på från och till då vi har grejsat en hel del i hagen med staket, ris osv.
El skulle fixas! Självklart!!

Men innan jag han fixa elen hann Gullet fixa grinden!


Gärningsmannen återkommer till brottsplatsen!!
G.W Persson hade rätt!

Något utspänd grind!

Jag såg igår att Gulliver blivit lite väl modig vid grinden, den gav ju vika på ett annat sätt än trådarna så där var det ju toppen att hänga för att äta gräs! Gräset är alltid... Ja ni fattar!!

Det måste vi fixa i morgon sa jag och Petter till varandra!
I morse fick jag smset!!

Suck!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar