tisdag 23 april 2013

Long face!

Shacke är en mästare på att inte bli bra på bild!
Men även då är han ganska söt tycker jag!!



I förmiddags blev det en tömkörningstur tillsammans med Rex och Shaquille.
Shacke var pigg och glad, tog sats och hoppade över små bäckar, en och annan liten stock blev övertrampad också, jag var lite rädd att det skulle låsa sig i hans åsnebakdel efter allt skuttande och klättrande i skogen, dessutom for han iväg över gårdsplanen när något brakade till i stormen!

Men inga stela bakdelar i syne! Ja inte värre än vanligt då såklart....
Ska försöka hitta en assistent så jag kan filma våra övningar vi fick av equiterapeuten, troligen tvingar jag sambon.

Gulliver har vilat idag han, men i morgon får han allt ställa upp och bära mig en runda innan jag börjar jobba!



Täcket hamnade på sned efter allt skuttande i skogen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar