söndag 7 april 2013

Sysselsättning!

Nu när vi har tagit det lite lugnare med våra vanliga aktiviteter ett tag så har jag försökt väcka grabbarnas intresse för andra sporter!
Det har väl gått sådär...

Idag prövade vi på fotboll!!



Shaquille var något skeptisk, luktade på bollen...
Det var allt.

Ja ni ser själva hans stora entusiasm över mitt påfund! 


Gulliver var väl ungefär lika intresserad som Herrn.

Jag sparkade iväg bollen, jag sparkade bollen MOT Gulliver. Jag sparkade bollen PÅ Gulliver. 
Jag kastade bollen, jag jagade bollen.
Snabbt eskalerade min egen entusiasm över denna boll.
Tjoandes och dansandes skuttade jag omkring i gummistövlar med en silvrig pilatesboll i leran, allt för att väcka Gullivers intresse, men det uteblev.
Troligen var jag underhållning nog, jag ber om ursäkt till mina grannar!!
När jag var klar gjorde Gullet en egen liten uppvisning!



Kanske är dans mera hans grej?
Herrn då? Ja han är nog mera för stillsamma grejer, typ sticka eller lyssna på musik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar