måndag 29 april 2013

Man får vad....

man förtjänar...
Egentligen skulle Gulliver vilat idag, men sen kom jag på att det kanske vore bra om han rörde lite på benen efter gårdagens långtur, lite barbacka sitter ju aldrig fel.
Solen sken och fåglarna kvittrade!!!

Gulliver kom farandes som en tok genom leran medan jag fixade det sista med Shaquille, skrapade med fötterna, frustade och var allmänt energisk. 
"Vad är det med honom!?" undrade kära sambon.
Min tanke på barbacka kändes plötsligt idiotiskt! 
Men jag tog ut Gullet ur hagen, han stod stilla, åt hö och skötte sig väldigt bra. 

En lugn och fin tur i skogen blev det!!! 







Sen försvann lugnet och matte kom igång, Gullet ledsnade dock!
(Och jag säger att Gullet är knäpp!!)

2 kommentarer:

  1. Hi there, I enjoy reading through your post. I wanted
    to write a little comment to support you.

    Also visit my web page ... Card Sharing azbox

    SvaraRadera