lördag 13 oktober 2012

Höstigt!

Idag satsade vi på hösten!
På med höstschabraket, tjockjackan och raggisarna, klart!!



Notera de tjusiga löven! 

Allt gick kanon idag måste jag säga, i stallet var Gulliver jättemysig och jag fastnade flera gånger för att pussa den mjuka mulen och klia på dom bästa ställena, supermysigt!! 

Turen gick fint, han var lite motig precis i början men sen gick det kanon, tills jag ramlade av.
Well well det gick bra, inga skador skedda förutom att ena vajern på Gullets dojja gick av! 
Hur fasen han ny lyckades med det.... 

Han upptäckte en otäck badstege som låg helt solo bakom ett garage och smög på oss, precis när han började ana oråd från stegen så var det något som small till och avramlingen var ett faktum! 

Gulliver knallade iväg en bit men stannade snart och jag kunde klappa om honom och jag fortsatte en liten bit till fots, för framför oss lurade flera faror, men vi såg dem i vitögat och sen travade vi glatt hemåt! 

4 kommentarer:

  1. Åh, bjuds då på tårta nu? ;O) :OP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh shit behöver man göra det även när man ramlar av på hemmaplan!?! =)

      Radera
  2. Snajsiga! =) Funkar det bra med boots och barfotagång på Gulliver?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det fungerar bra! Ja fram tills nu när vi pajade dojjorna....
      Jagar hovis som måste komma ut snart och sen får vi se vad han säger! =)

      Radera