söndag 3 februari 2013

Andra hand...

Just nu kommer bloggandet i andra hand.

Min älskade och mycket saknade mormor har lämnat jordelivet, vilket känns tungt.
Samtidigt ser jag att Herrn inte fungerar riktigt som förut.
Frågan är vad jag kan göra åt det? (Troligtvis ingenting.)

Tankarna snurrar omkring och det tar oändligt mycket energi...
Hur går jag till väga? Vad ska jag göra?
Vad kan jag göra? Vilket är bäst? Lider han? Gör det ont?
Hur klarar man av sådant här?

I detta nu har jag inte tagit beslut om någonting.
Men som sagt, bloggandet kommer i andra hand, funderingarna kommer uppenbarligen i första...



2 kommentarer:

  1. Beklagar sorgen,tungt,tror inte att Shaquille lider,man märker när de inte vill vara med längre,får den känslan när man känner dom som vi pratade om sist.Hör av dig om du vill ha hjälp med något.

    SvaraRadera