torsdag 7 februari 2013

C-vitamin!

När jag gick ut i eftermiddags för att ge mig i kast med Gullet hade jag med mig en apelsin ut, egentligen var jag inte alls sugen på någon apelsin, den mest låg där i köket och såg dum ut så jag tog med den ut. 
Vi staketet stod Gulliver. 
Undrar om Gulle gillar apelsin? 

Det gjorde han!
Lite tveksam till första klyftan jag kastade över men sen fick han smak på på det hela och snart hade apelsinen försvunnit.
Två klyftor försvann ner i min ficka, de dyker upp senare! (Annat inlägg.)

Vi körde på "Blomman" idag! 
(Flower hackamore)

Igår var det ju långtur i snön på schemat, idag blev det lite jogging.
En runda på ca 4 km med mycket trav/jogging, det kändes lagom efter "snöturen" igår!! 

Jädrar vad roligt vi hade idag!!
Gulle var en fröjd hela vägen igenom!
Från hämtning i hagen, tills det att jag lämnade honom i hagen igen.
Kanske var det C-vitaminerna!! 
Han är helt fantastisk när han samarbetar, jag tror vi kan ha något på gång, något som i hästvärlden kallas "form"!! De få stegen vi fått till hittills är MAKALÖSA!!!

Dagens låt! (!?!?!)
Trallades högt under färden idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar