onsdag 6 februari 2013

Mysigt!

Idag tog Gulle mig på en långtur! 
Först hade jag tänkt långtur, sen ändrade jag mig i början på färden, sen ändrade jag mig igen och det blev en långtur!

Det gick galant, vi träffade på två traktorer, en med balgrip, bal och hövagn. 
Den andra en traktor modell större, även den med vagn bakom, fast med kobajs på! 

Mötena gick riktigt bra!
Viss tvekan och något litet skutt, det var allt... 

Turen gick väldigt bra, Gullet var framåt och pigg, emellanåt ovanligt pigg, det var därför jag först var tveksam till att ge mig över den stora vägen och upp i "storskogen". 
Sen tröttnade jag på mig själv och vi satsade!
Jag måste lära mig att lita på att Gulle inte alltid går in för att vara svår... 
Vi spanade rådjur, luktade i älgens spår och galopperade i snön! Mysigt!

Ett gäng med "öronbilder":





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar