tisdag 5 februari 2013

Typiskt!

Jahapp!
Kvällen kom då jag fick göra en insats och dela på grabbarna...
Så typiskt!!!

Något hade hänt dem emellan när jag gick ut ikväll för att göra sista kollen.
Herrn var stingslig och stressad, Gulle tjurig och skarp, även mot mig.

Stannade kvar en stund för att hålla koll, Herrn var rädd för minsta ljud och drog iväg, Gullet efter.
Sen var jakten ett faktum.

Gulliver var väldigt på och jag vågar inte chansa med Herrn dåliga leder!!
Får se hur Herrn verkar i morgon, kuta omkring i hagen är han ju inte riktigt van vid om jag säger så...
Att Gullet håller på att bråka med honom är inte optimalt.
Han såg helt ok på väg ut ur hagen trots allt....
Håll tummarna!!

Räcker det inte nu!?
Känns som 2013 börjat sådär halvkasst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar