tisdag 12 april 2011

Fotbollar och film!

Dags för en update kanske? Här går det fin fint i vårsolen! Gullet mitt lilla hjärtefjun sköter sig riktigt bra! Mest har det blivit ridning det sista, där känner jag mig mest bekväm! Men vi får ta tag i tömkörningen så vi kommer någonstans där med!
Hehe det ser ut som jag sitter på en tunna! Mattes fötter smakar bra även när hon sitter uppe på!
De otroligt fina ridbilderna tvingade jag Petter att ta häromdagen! Tanken var att Petter skulle filma oss när vi kom förbi hemma, i trav! Hur gick det? Inte alls!!! När vi väl kom förbi alla hästhagarna tänkte Gullet då rakt INTE trava!! Absolut inte! Kommer inte på fråga! Petter filmade men på filmen syns en brun prick långt bort som inte rör sig ur fläcken!

Herrn och Gulliver tampas, mest på lek vad det verkade!

Hittade en fotboll ute i hagen i går!

Intressant sak!
I morgon kommer veterinären! Hästarna ska vaccineras och Gullet ska kollas över lite allmänt! Ska bli spännande att se vad veterinären säger om honom. Om han inte äter upp henne innan hon kommer så långt, risken finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar