tisdag 26 april 2011

Onda tår och selar!

Idag var energin på topp! Hos både mig och Gulliver!
Jag har spikat ihop en otroligt fin släpa som vi skulle pröva, vi måste ju komma igång med körningen!

Men innan släpan prövade jag Herrns sele på Gulliver, hade inga stora förhoppningar om att den skulle passa faktiskt. Killarna är ju ganska så olika i kroppen om man säger så!
Tji fick jag! Däckeln (som ligger på ryggen) passade jättebra!!
Bröstan ska nog passa också om jag ändrar inställningarna lite!
Härligt! Där sparade jag ganska många tusenlappar!!

Så till släpan.
Ja det gick sådär! Förstår varför man bör vara två!
Jag fick ge upp den och vi tömkörde utan släpan helt enkelt!
Ska tvinga med Helena eller Petter nästa gång!
I samband med släpan trampade Gulliver mig på tån, IGEN!!
Min ena tå börjar se lite smått knepig ut!


Vacker! Inte sant?

3 kommentarer:

  1. Sofia Granlund26 april, 2011 14:58

    MYCKET vacker! Du får ha stålhette skor på tårna! =)

    SvaraRadera
  2. jättefin! :)
    synd att han är vallack ;)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du fick spara in några kronor, det är ju skitdyrt med selar. Stackars tå!
    Han är sååååå vacker!!!!!

    SvaraRadera