tisdag 22 januari 2013

Nybörjare!

Vilken jäkla nybörjare jag är!

Jag har alltså ägt häst i 3 år, 3 år!!
Vad är det att komma med?! 

Konstigt egentligen, det känns som jag har haft häst jämt, vilket inte alls är sanningen. 
Innan jag skaffade Shaquille var jag medryttare till ett litet fjordsto, när jag väl kom igång med ridningen blev jag sugen på att lära mera.
Ridskola blev det, kan jag ha gått 2 terminer? 3 kanske? 
Som liten red jag hos en kompis, min inte riktigt hur mycket faktiskt. 

Det är allt! 
Sen skaffade jag egen häst. 
Ett år efter att ha skaffat mig häst nummer 1, skaffades häst nr 2. 
En unghäst! Grattis! 

Historien därefter kan vi ju.... 

Mycket okunnighet, mycket envishet och lika mycket dumhet! 
Men helt ok ändå.




Fjordfröken!


Mina fina killar, troligen glada att de överlevt 
en okunnig men envis matte! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar