söndag 26 augusti 2012

Mysigt?

Äntligen är jobbhelgen slut och nu firar jag helg.
Ganska skönt att ligga kvar i sängen och tänka på alla andra som får släpa sig upp!

Killarna har vilat lördag och söndag så i morgon får vi ta tag i motioneringen igen!!

Idag när jag kom hem blev det bara lite mysigt med Herrn, jag tyckte det var mysigt, han var väl sådär förtjust över att bli myst med visserligen.
Pysslad, borstad, fejad, frisserad och bortskämd, nej Herrn tycker jag är fånig. Hela tiden!!

Han blev däremot helnöjd när vi gick till äppelträdet!!
Heja matte!


Gick en kort kort promenad bara för att se honom i rörelse, travade lite och det såg inte helt hundra ut faktiskt. Då blir matte väldigt bekymrad och kan inte tänka på något annat!!
Kändes inget annorlunda i ben, ingen ömhet i knäna eller ryggen. 

Jag håller varenda j*vla tumme för att det bara var stelhet efter två dagars vila och att han efter uppvärmning i morgon går som en klocka!!! Farbröder behöver en ganska lång startsträcka, det fick han inte idag och jag hoppas det var "problemet" idag.


Vad gillar ni benställningen?
Så ser det ut när framdelen går åt ena hållet och bakdelen snällt står kvar! 

1 kommentar: