söndag 5 augusti 2012

Mardröm!

En tjej i Solna har blivit utsatt för min största mardröm!!
Jag lider något otroligt med ägaren och hästarna....

Någon/några har tagit sig in i hennes låsta stall, tagit med sig hennes två hästar.
Den ena hästen hittades dagen efter på en ridbana och på banan låg en långpiska och spår efter tumult!
Häst nummer två blev förd till ett parkeringsgarage där den ridits och är nu halt på tre ben, uppenbart stressad och trött när den hittades bunden vid en lyktstolpe. 


Det finns inga ord som kan beskriva hur arg jag blir när jag läser sådant här!!!!
Inga ord, bara total ilska och en enorm känsla utav äckel!

Här finns artikeln för er att läsa!

Det finns även ett album på Facebook där det finns bilder och information att dela!



2 kommentarer:

  1. ja, jag håller med. Man blir äcklad över va den mänskliga rasen kan ställa till med. Inte konstigt att man är både mörkrädd och folkskygg!URK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt äckligt! Usch! Jag blir så förbannad!
      Tur att jag redan är mörkrädd och folkskygg! =)

      Radera