måndag 20 augusti 2012

Matte motionerad!!

Efter att ha tömkört båda killarna är i alla fall matte ganska trött! 
Rex fick följa med som sällskap tillsammans med mig och Herrn (två flugor i en smäll), vi gick en bra promenad och sedan lämnade vi av Rex hemma för att återvända till Gulliver (de är tillbaka på bete).

Sen var det Gullivers tur, ut i skogen bar det, jag var helt genomsvettig när vi kom tillbaka, Gullet oberörd men nöjd!

De små björkarna och granarna böjer sig ju för honom när han ångar fram, efter kommer jag, älgandes i hans fotspår. 

"Smack!" Så reser sig träden upp för att slå tillbaka!!
Jag har chanslös. 





En bonusbild på snyggot med stort S!!
Shaquille!

Vad gillar ni formen/figuren på killarna? 
Herrn ser fin ut tycker jag nog!
Gullet lite småtjock och oproportionerlig!
Eller? Stor rund rumpa men ingen bog! 
Vad tycker ni?  

6 kommentarer:

  1. Jag tycker de ser fina ut i hullet. Ser riktigt välmående ut båda två :)

    SvaraRadera
  2. Där ser du, jag är inte ensam om att tycka att du har enfin häst som i n t e är för tjock ;-) Trevlig blogg, alltid kul att läsa om hur andra går tillväga vid sin träning. Som du märkte idag har jag lite svårt att komma loss från alla de andra djuren, så mina kontakter med andra hästmänniskor sker främst via nätet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Det mesta utav "hästlivet" lever jag ensam, har grannar och sådär med häst men det är sällan man tar sällskap trots det! =)

      Radera
  3. Jättefina,tömkörningen med Senor går så där,i hagen går det bra men ute går det inte alls,Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist när det inte riktigt funkar!
      Gullet går faktiskt riktigt bra att tömköra nu så snart får det bli rockarden igen!!

      Radera