tisdag 13 september 2011

Dagens aktiviteter!

Det har blåst på ganska bra här idag så tanken var att dagen skulle gå i vilans tecken....
I morse blåste det som sjutton och regnade, jag var sugen på att ligga kvar i soffan och glo hela dagen. Åhh vad skönt, bara slappa hela dagen!

Hmm... Nej. Det var skönt en timma sedan blev det jäkligt trist och jag blev rastlös.


Grabbarna myser och sover i vindskyddet en dag som denna.

Ja så förmiddagen rann förbi, sedan sprack det upp och solen kom fram emellanåt!
Så det blev helt enkelt lite spring på ridbanan för båda killarna!
(Kolla in min blogg om ni vill se Herrn på banan).

Vi bjuder på en liten film från dagen!
Gulliver fick springa omkring lös och jag jagade på honom emellanåt, han lyssnade bra och sprang åt det hållet jag ville, skuttade över ett litet hinder, travade över några bommar.
Inga stora grejer men det var skoj!
Håll till godo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar