fredag 2 september 2011

I den lilla lådan!

Ja jävlar i den lilla lådan!!
Visst infinner sig en viss uppgivenhet vad det gäller Gulliver ibland, men det skiter jag i!!!
Jag vill att vi lyckas!! HAN litar på att jag lyckas!

Ibland blir det övermäktigt att stå och fajtas mot en nordsvensk, jag puttar på honom, han puttar tillbaka! Men än och då har jag vunnit våra "strider"...
Jag vill inte se det som krig mellan oss heller, vi försöker bara komma på vem som bestämmer vad i detta förhållandet! We will get there!! Var så säkra!!

Fick ett "erbjudande" häromdagen som fick mig att inse att jag inte tänker eller vill ge upp honom!!

Igår var vi ute på en ridtur för första gången på länge! Det gick ganska bra får jag säga!
Vi hade en stunds argumentation om vägen, jag fick min vilja igenom och sedan gick det fint!
Han lyssnade bra och var ganska framåt! Lite fundersam men fortsatte när jag bad honom.
Nu är det skritt som gäller när vi är ute, skritta skritta skritta, lyssna, lyssna, lyssna!

Man får säga vad man vill om dressyr, om dressyr på HÖG nivå, men detta tycker JAG är vackert och det inspirerar MIG!
Det finns ett samarbete, en vilja att göra rätt!
Jag ryser, jag inspireras.


(Vi har nog hittat lite tränare!!)

1 kommentar:

  1. Bra! Det var precis det erbjudandet jag behövde skriva för att du skulle få en ny liten fan i dig! Hihi
    Härligt jag vet att du kommer lyckas även om vägen dit kanske är lång o krokig!!!!

    SvaraRadera