tisdag 6 september 2011

Hit och dit!

Blev en ridtur med Gullet idag. Gick bra, inte riktigt sååå bra som sist men han skötte sig!
MEN han får idéer ibland!!

Han ska in på massa konstiga småvägar, ner i diken, kolla på grannarna i trädgårdar osv!
Det känns som vi far hit och dit!
Var inte riktigt lika känslig åt sidorna idag men han tänkte framåt, för det mesta!

Ja med den grabben får man vara glad för det lilla!

På vägen hem brukar jag försöka plocka lite äpplen i ett träd precis utanför våran brevlåda!
Bara det att Gullet inte vill stå stilla där! Vi är ju sååå nära hem och då vill han inte stå still!
Men idag kom han på VARFÖR jag ber honom stå där!

Väldigt nöjd med sig själv upptäcker Gulliver att det finns äpplen på marken!!!
"Suck" sa jag och höll på att aldrig få honom därifrån!

Jag gjorde dessutom bort mig idag....
Gullet har inte fått något godis ur handen på VÄLDIGT länge nu, det tiggiga och bitiga har därmed avtagit en hel del. Men idag efter våran äppleplockning så glömde jag av mig och gav honom ett äpple, ur handen.
Precis när han tog det så kom jag på mig!!
"J*VLA SKIT!"

På en millisekund hade jag förstört alltsammans!
Well well! Vi börjar väl om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar