söndag 13 november 2011

Farsdag!!

Ja idag är det farsdag!
Ingen av grabbarna är dock pappor till någon, vad jag vet i alla fall!
Men vi har haft en mysig dag ändå!

Herrn "älgen" Shaquille får vara med på ett hörn idag!
Är han inte underbart söt?!

Idag tvingade jag sambon att sätta upp "uppbindningsringen" på väggen!
Blev kanon måste jag säga!
Förut har grabbarna stått lösa och har ju gått bra men det är inte alltid så smidigt!
Kan vara bra att kunna sätta fast dom.

Gullet testar vad ladugårdsväggen håller för!
Herregud vad han inte behöver äta mera denna vintern!

Än står den kvar, ja ladugården alltså!

Gullet piffade till sig med lite färg på läpparna denna söndag!

Som synes blev det ridning idag med, det var inte tanken egentligen utan jag hade tänkt mig lite "körövning" idag, men jag ville haft lite hjälp utav Petter men vi fick inte till det riktigt tidsmässigt så det blev en ridtur!
Inte mig emot för Gullet är mysig och samarbetsvillig just nu. Då får man passa på!!

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på härnäst!!

På planeringen stod ju hubertusjakt, det var helgen efter våran "hoppdebut" och jag kände inte för en till resa! OM jag säger så....

Såg det var bruksridning i närheten nästa helg, men jag jobbar. Så typiskt!
Ny hoppning? Njae, kanske!! (Självförtroendet får sig en bra smäll av att ramla av på 30 cm!
30 cm!? Herregud vad du är pinsam människa!)

Tänkte planera en träning för L-M i det närmaste!
Tankar på att klippa av killarna lite päls har vaknat, de svettas som sjutton och har svårt att torka eftersom de går ute hela tiden.... Svårt!

3 kommentarer:

  1. Hej,jag har precis klippt Senor,blev kanon.Ska du med och testa Trec? Det är en utbildningstävling den 27 december ovanför Hova,det är lite blandning av distans,trail och ett gångartstest,sök på trec i Sverige så får du veta mer,jag tänkte vara med iallafall,om det blir fler mini clearround så säg till,Lotta.

    SvaraRadera
  2. Hej,jag har precis klippt Senor,blev kanon.Ska du med och testa Trec? Det är en utbildningstävling den 27 december ovanför Hova,det är lite blandning av distans,trail och ett gångartstest,sök på trec i Sverige så får du veta mer,jag tänkte vara med iallafall,om det blir fler mini clearround så säg till,Lotta.

    SvaraRadera
  3. Haha, gud vad du skriver roligt :P "Än står den kvar, ja ladugården alltså" Haha! ;) Jag kanske har dålig humor men jag tycker du skriver väldigt roligt i alla fall XD Gillade namnet på din blogg dessutom, då jag själv har läst boken :P

    SvaraRadera