torsdag 17 november 2011

Långtur!

Idag drog jag med mig lillasyster ut i storskogen.
Hon red Shaquille och jag Gulliver.

Shaquille passar verkligen på att springa som sjutton när lasten är lite lättare än vanligt!
Det är roligt att se honom när han drar iväg i full fart med lilla syster skumpandes för livet uppe på ryggen, jag och Gulliver har inte en chans att hänga med dom när gamlingen kommer igång!


Störst rumpa?

Bad syster ta kort på mig och Gulliver.
Jag måste verkligen sluta med det! Man har en bild utav hur man ser ut på hästryggen, sen ser jag kort och inser att jag inte ser ut som jag tror!
Otroligt klumpig och stor enligt min mening! Fasen min häck ser ju ut att vara lika stor som Gullivers!! Jesus!!
Liksom, var är sadeln!? Den syns knappt!
Sen att Gullet väger ungefär 100 kilo för mycket och mina ben står rakt ut gör ju inget bättre precis!!

Tror jag måste ha en häst på 175-180 för att inte se stor ut!
Nu skriver inte jag detta för att vara gnällig på något vis, det är bara så att min självbild blir lite skakad ibland!


4 kommentarer:

  1. Synd att jag inte hann följa med,såg härligt ut,gärna en annan gång,Lotta.

    SvaraRadera
  2. Nej, sluta! Du ser inte alls för stor ut eller klumpig. Ser bara jättemysigt ut.

    SvaraRadera
  3. Nu kan du va med och tävla om ett BR schabrak + matchande lindor!
    http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment

    SvaraRadera
  4. va gullig han är! :)
    vart är de ni bor?
    kram!

    SvaraRadera