måndag 14 november 2011

Ledig!

Idag har Gulliver varit ledig, det enda jag har gjort med honom idag är att jag fodra, pratat lite med honom och gjort en fläta i manen.
Likadant med Herrn fast honom jag jag klippt manen på så han slapp flätan!

Jag är något sur över att jag jobbar i helgen!
Det är som sagt bruksridning på Uddetorp utanför Skara! Även om vi kanske inte hade kunnat vara med hade man ju alltid kunnat åka dit för att kolla läget!

Tror det kan vara en grej för oss om vi tränar lite!

Hittat en jättebra länk om någon är intresserad:
Bruksridning

Hade vi ställt upp idag hade vi troligen fått straffpoäng här och där! Till och börja med vid halterna, G står inte stilla i 30 sekunder! Ja vi hade nog flite småproblem här och där! Troligen hade vi löst det, på något sätt! Det brukar vi göra!
Det finns även en viss risk att vi åker dit för "osportsligt beteende"! Man kan visst få straffpoäng för det också! Attans!

Det verkar så himla kul och en grej rolig att träna inför!
Vem är på?!

Nya utmaningar!! Här kommer vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar