lördag 26 november 2011

Välmatchad lördag?!

Ledig helg och killarna har fått motion, allesammans!
Hästarna, hunden och sambon!
Tog en ridtur med Gulliver och en tömkörnings/promenad med Herrn i sällskap utav sambon och hunden.

Test av det nya täcket!

Tycker nog det blev ganska bra, slängde bara på honom det för att se hur det såg ut i dagsljus, Drog nog åt lite hårt i bogen ser det ut som! Lägger sig sådär lagom snyggt uppe på ryggen!
Bara det håller honom torr i vinter så blir jag nöjd!
Visst ser väl Gullet supernöjd ut?!

Matchat?!

Står man stilla får man klick och godis!


Matchat?!

Kanske ska tillägga att jag alltid har hjälm på mig vid tömkörning! Utom idag och jag har ingen aning om varför!

Herrn jobbade på bra i dag! Kul att få lite bilder på oss när vi tömkör, det är inte så ofta ni får se bilder på oss framifrån!
Numera är jag oftast ute själv, förutom när min syster är med oss och rider, så dessvärre blir det många "rumpbilder" på killarna!

Alltså jag är väldigt förtjust i när saker och ting matchar! Mina kläder med grabbarnas schabrak, benlindor och gärna pannband när man är på det humöret!
Men ibland blir det bara helt omatchat! Som idag!

Jag:
Jeansblå byxor
Brun/grön jacka
Gråa strumpor med vita och svarta rutor och röda streck
Rosa handskar

Det är ju inte ens så att jag matchar mig själv!! Blä!!!

Gulliver hade en ljusgrön padd och Herrn den grön/svarta tömkörningsgjorden!
Herregud va hemskt!

Fånig?
Mycket!!

På dagens önskelista:
En ordentlig tömkörningsgjord!


2 kommentarer:

  1. Jättebra blogg och fina hästar! :)
    Kram Olivia
    TeamOS.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hittade en blogg om en nordsvensk travare som de tävlar Msv dressyr på,www.sensation.devote.se,gå ut där,kanonhäst,du som är dressyrintresserad,tom jag fick inspiration.

    SvaraRadera