torsdag 10 november 2011

In i dimman!!

Ja där var vi igår! Men vi hittade ut igen!
Herre min je vad det var dimmigt!
Jag var egentligen inte sådär hemskt inspirerad till ridning, det var rått och kallt, jag frös innan jag hade kommit och allt var bara sådär trist!


Men sen fick jag syn på min halvtjocka Gulliver i hagen och medan han stod där och tittade på mig så dök bilden utav en Chesterfield fåtölj upp! (klicka på chesterfield för att kolla dom!)
Barbacka it is tänkte jag!


Chesterfield?
Nej kanske inte men väldigt bekväm och duktig kille som står stilla!
(Under viss protest visserligen!)

På alla kändisbloggar kan man läsa om "Dagens outfit"
Så här såg Gullet ut igår, han lämnar inte mycket till fantasin precis!

Hackamore och benreflexer.
Matte hade på sig så mycket hon kunde och reflexväst!

I morgon kommer Lotta (Lotta är min sambos, föräldrars granne!) och ska kolla in Gulliver!
Hon har själv nordsvensk så hon ska komma för ett studiebesök!


3 kommentarer: