lördag 29 september 2012

Härlig lördag!

Idag bar det av på rea med ett gäng glada tjejer! 
Vi var på Charlies i Jönköping som hade flyttrea, en hel del folk och ett par fynd gjorde vi allt!
(Jag höll i penningarna för på tisdag bär det av mot GeKås med jobbet!)

Jag var hemma igen framåt eftermiddagen och då regnade det.... 

Men det kunde inte hjälpas, Herrn stod på schemat, oavsett väder!
Lagom tills vi skulle ge oss iväg slutade det faktiskt regna och vi fick riktigt trevligt väder!


Herrn efter turen idag! 

Sen var det Gullets tur och då kom solen fram och hösten visade sig från sin bästa sida, så även Gulliver!

Vi prövade ett nytt bett idag (mer om det i annat inlägg!). 
Gulliver hade vilat i två dagar och det märktes, mycket var lite otäckt så som kossor/kalvar, ormbunkar i formation, en sten UTAN mossa, ja allt möjligt.
Han skötte sig bra trots otäcka saker, så snart han börjar få utlopp för energin så försvinner otäckheterna.
Nu är jag heltrött och måste lägga mig, pronto!! 

Jag har haft en riktigt trevlig lördag!! 
Håller tummarna för att söndagen blir lika trevlig! 



Otäck svart kalv och söta bruna öron!


Suddiga!
Trött jag är på suddiga mobilbilder.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar