måndag 24 september 2012

Okastad!

Klumpen i magen var stor i morse, tänk om han haltar och är hängig! 

När jag tittade ut i morse möttes jag däremot utav två par pigga öron, som nog tyckte jag var lite sen med frukostleveransen! 

Sen kom min syster och Herrn var pigg och på alerten hela tiden. 
Får han chansen ligger han hela tiden minst 20 meter framför Gullet, detta är inte Gullet helt nöjd med.... 

Herrn trampade på bra och såg jämn och fin ut i steget hela tiden, även i traven. 
SKÖNT!!! 

Han visade tydligt att handduken inte är inkastad!
Förbaskat okastad var den idag i alla fall!


Sur Gulliver har hamnat sist! 


Gladare! 


Gladast!! 

4 kommentarer:

  1. Skönt! Härligt med ridsällskap också =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en lättnad varje dag han är pigg och glad!! Inte fel med sällskap heller för den delen, det är jag inte bortskämd med!

      Radera