söndag 23 september 2012

Ridkläder!

Som sagt har Göteborg haft besök utav mig i helgen och jag kände mig verkligen som hemma!! 
Många såg ut att vara klädda för stall och ridning! Underbart!! 

Mycket stövlar och jodphurs i skobutikerna, många byxor med knäskoningar, tröjor med armbågs "patch" och quiltade jackor med samma "patch"! 

Kan tala om att jackan på andra bilden är sååå snygg i verkligheten! 
Jag vågade inte ens prova den... Prislappen passade inte mig riktigt. 

Många i storstaden såg ut som de skulle till stallet, men de var inte autentiska!! Dom hade till och med likadana gummistövlar som jag, fast rena! 
Dom var alltså inte alls så skitiga som jag brukar vara, och de hade inte alls den underbara lukten utav svett och häst! 


(Bild från Lindex.) 

(Bild från Lexington)


(Bild från Ralph Lauren) 

2 kommentarer:

  1. Det känns rätt bra att man gått runt och varit såååååå modern i typ 20 år. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det toppen!!!
      Äntligen är vi lite inne!! =)

      Radera