lördag 22 oktober 2011

Dagen före!

Till att börja med:
Startlistorna

I morgon är det dags!
Jag har varit nervös hela veckan måste jag erkänna!
Mest för att jag inte har någon rutin på hela "tävlings" grejen.

Men idag när vi var ute kände jag mig lugn.
Det får gå som det går helt enkelt!!

Antingen går det bra eller så går det inte bra!
Enkelt egentligen!
Det är nog mera oron över vad folk ska tycka, vi har ju ändå ett litet gäng som kommer och tittar på oss! Det är inte dem jag är nervös över, de känner ju oss och vet hur vi är!
Det är dem vi inte känner!!!
Jag hatar att göra bort mig och kan vara orolig för vad folk tycker och tänker helt enkelt!

Men jag ska nog lyckas tänka bort det och göra det bästa jag kan, och peppa Gullet till att göra det samma! Går det så går det! Roligt ska vi ha i alla fall!

Vi ska försöka vara så snygga vi kan! Sen är det en bonus om inga bommar trillar ner!!
Jag känner mig redo!


1 kommentar:

  1. SV: Vad kul att höra! Tackar. :-) Lycka till på tävlingen, går säkert super!

    SvaraRadera