lördag 1 oktober 2011

Mockning och medhjälpare!

Det känns som hösten är här nu, visserligen har det varit ett par dagar nu med bra väder, ganska varmt och skönt ute faktiskt!

Men det mörknar fort och dagarna blir bara kortare och kortare, känns inte som man hinner med lika mycket längre som man gjorde för bara ett par veckor sedan.

Hösten kommer med stormsteg!

Idag var det mockning av lösdriften på schemat!
Självklart fick jag hjälp med detta göromål, utav Gullet himself!
Han fixade med grepar, min jacka och med mig såklart!
Eftersom han har vilat nu ett par dagar är han pilligare än någonsin, och bitandet kommer som ett brev på posten!

Gullet myser i vindskyddet.

Min jacka var offret!
Tur jag hann plocka ur mobilen!

Är han inte söt så säg?

I morgon får vi ta oss en ridtur i höstvädret tror jag bestämt! Nu har vi vilat i alla fall en dag för mycket! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar