tisdag 11 oktober 2011

Träningsvärk!!!

I söndags var det som bekant träning för mig och Gulliver! (Vilket gick kanon!!)
På måndag förmiddag kände jag träningsvärken komma krypande, i ryggen, i benen och i armarna.
Skönt! Då har man i alla fall ansträngt någon liten muskel!

Igår fick det bli en lugn runda sådär dagen efter, troligen har även Gulliver lite muskler han också som behövde mjukas upp.

Mysig runda trots träningvärk!

Idag har det alltså varit vilodag för Gullet, så jag har försökt låtit honom vara ifred så gott det går när han står och glor på mig så fort man går förbi hagen!
Ikväll lessnade jag och fixade lite sysselsättning i form av ett däck och godis!


Däck och godis höll Gullet sysselsatt en stund.

La ett däck till i en annan del utav hagen, då fick Shaquille syn på mig, han blev nyfiken och började sniffa på däcket, grejsade med det en liten liten stund.
Sedan tittade han på mig frågandes:
"Varför ger du mig inte bara godiset?! När fan blev då såhär pedagogisk!?"

Så han fick lite morot direkt ur min hand istället, sen fortsatte han med sitt.
De är inte särskilt lika mina grabbar.
Gulliver är mera typen som:
"Vad ska du göra med den? Godis?! Hur får jag ut det?! Flytta dig så jag kommer fram!"

Jag har tänkt och måste nu fatta ett beslut!
Ni kan väl hjälpa mig?
Shaquille har ett schabrak som det står just "Herrn" på.
Tänkte att Gullet inte skulle vara sämre kan utan att han ska ha ett schabrak som det står "Gulliver" på!
(Jo det är viktigt och det finns plats för mera schabrak!)

Men vilken färg passar Gulliver i!?
Åhh va svårt!
Finns massor med färger och former!

Vilket kan passa??



3 kommentarer:

  1. Det gröna som ligger 2:à från vänster! Han passar i grönt! Vinrött oxå men det såg jag inget på bilden!

    SvaraRadera
  2. Kan du inte ta ett av dina gamla schabrak och brodera??? så himla mycke plats kvar kan du väl inte ha =D Annas håller jag med. de gröna nr:2 el kaskne nåt av de två sista. Frågan är väl lite hur färgglatt de ska vara. Rio är ju röd i pälsen och passar sjukt bra med typ dom färgerna. Gullet kan man väl säga har lite inslag av rött han med. och du..... =D borde de inte stå "GULLET" på schabraket. de skulle ju vara gulligare =P

    SvaraRadera
  3. Molly passar bra i grönt så det gör säkert Gullet med! :)
    tror det kan bli bra med det mörkblå oxå! :D

    SvaraRadera