onsdag 19 oktober 2011

Idag...

...blev det träning på banan.
Det gick riktigt bra!
Vi tränade på lite hinder, ja dom kan väl ha varit 30-40 cm kanske?
Gullet studsade på så gott han kunde och jag försökte få ordning på grejerna!


Slutet på dagens träning! NU går vi hem!

Gulliver laddar inför hopp!

Visst ser han väl fokuserad ut?
Ja kanske inte på hindret men på hästarna i hagen bredvid!

Det gick i alla fall bra idag.
Han gick in för att springa in i de små koner som redan stod på banan när vi kom dit och han tycker det är väldigt intressant att hjälpa mig att lägga upp bommar!
Fast han välter ner dom....
Ett par gånger hoppade jag av för att ändra hinder och lägga upp bommar, väldans intressant sa Gullet!!
Jag la upp bommar, han välte ner dom, jag reste koner, han välte ner dom!
Ja ja det är tur han är underbar!

Efter ridbanan tog vi en kort "avsvettningsrunda", med lite galopp!

Galopp med Gullet!
Mycket man och fluff som far omkring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar