måndag 23 april 2012

Gårdagens!

Igår hann jag med båda grabbarna innan jobbet.
Tömkörning i skogen med Herrn och sedan barbacka med Gulliver.
Det var riktigt längesedan jag red barbacka nu!
Finns det något mysigare?!

Gullet skötte sig kanon, vi lullade rundor och hade det söndagsmysigt! 


"Gullet-wiew", med säkerhetshandtag! 

För säkerhetsskull spände jag ett gammalt stigläder runt halsen på honom för att ha något att grabba tag i om det skulle behövas! 

Riktigt varmt och skönt i luften, dock tycker jag det regnar HELA tiden!
Hagen är lervälling och jag är riktigt trött på det. Nu får det gärna bli varmt och skönt, torka upp och gräset börja växa ordentligt!
Jag är riktigt trött på höpåsar nu! 


Gullvivor!! 


Vitsippor på "kysstigen". 

2 kommentarer:

  1. Vad härligt! Jag tror våren hunnit längre i mariestad än här. =)

    SvaraRadera