torsdag 5 april 2012

Räser skorna på!!!

Promenaden tillsammans med kära grannen gick bra. Herrn var pigg och på alerten hela tiden. 
Vi prövade att trava ett par steg men i traven finns det fortfarande en markering, om än väldigt mycket mindre idag än igår! Skönt!! 

Våra pensionärer skötte sig galant!
Tackar för sällskapet!

Sen var det Gullets tur!
Lotta (grannen) följde med oss hem för att prata med "Goding" alltså Gulliver.
Vet inte om hon tycker han är lika "Goding" nu när hon fick umgås med honom lite mera! 

Lotta har varit lite sugen på att "testa" Gulliver, och idag fick hon chansen.
Jag tvingade upp henne så fick hon åka på Gulliver hem till sig.
Gick galant! 

Sen fortsatte jag och Gullet till skogen. 
Då kom jag på att jag hade promenadskorna på mig!!!!

Tyckte det kändes lite knepigt! 



Våra räser skor!!!! 
(Ursäkta min svengelska.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar