lördag 7 april 2012

Påsk!

Det är visst påskhelg! Härligt!
Jag tillbringar den största delen utav helgen på jobbet, idag en delad tur. 
De timmarna jag var ledig tillbringades med grabbarna. 

Jag hade med mig Rex (hunden) till jobbet på förmiddagen så det tog sin tid hem från jobbet, vi cyklade såklart!
När vi väl kom hem fanns det inte riktigt den tiden jag hade önskat, då det fick bli såhär!



Red Gulliver med Herrn i snöre!

Försökte få dem båda på bild men de var väl sådär nöjda med den idéen. 

Dom skötte sig kanon!
Vi han dock bara med en kortis innan det var dags att bege sig till arbetet igen. Men jag tror dom var nöjda med det faktiskt!
Promenerar Herrn för att hålla honom igång, han har dock en liten markering kvar i traven och svullnaden i höger kota fram kommer och går. Men han verkar pigg och på alerten, inget akut!
Får snällt ringa våran lilla veterinär när helgen är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar