måndag 9 april 2012

Regn och regn!

Usch vilket trist väder det varit idag och uppenbarligen kommer att vara de närmaste dagarna!
Jag hann i alla fall ut med båda grabbarna innan det värsta regnrusket kom.

Herrn blev tömkörd en sväng med lite blandade underlag.
Syntes inte mycket utav eventuell hälta idag utan mer en markering utav stelhet så jag håller verkligen tummarna för att det ger sig nu!
Det blev en lugn och fint tur tillsammans med en pigg Shaquille.

Gulliver däremot fick inte ta det riktigt lika lungt!
Blandade gångarter och underlag på en pigg och glad Gulliver.
Väldigt roligt trots det halvtaskiga vädret!

Det kom en joggare bakom oss i skogen! Tror vi blev precis lika rädda både Gullet och jag!!
"Åhhh Herrejävlar!" Vrålade jag medans Gulliver hoppade iväg ett par steg!
Sen började jag fnittra och joggaren  bara glodde på oss och fortsatte förbi utan ett ord.
Jag och Gulliver knatade vidare och joggaren försvann snart utom synhåll.

Men vi gav oss inte här!! Nej nej!!
I galopp tog vi upp jakten för att ge igen!!
"Nu skräms vi tillbaka!" Ropade jag till min stolta springare och springaren for iväg på skogsvägen så kottarna for omkring!!

Men joggaren hann försvinna åt motsatt håll på den parallella grusvägen innan vi hann ikapp honom!!
Attans!!

Bättre lycka nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar