fredag 23 mars 2012

Ärligt!

Igår drog jag med mig min lilla syster, en kamera, en Gulliver, en Shaquille och mig själv såklart ner på ridbanan. 
Här är resultatet! 


Ja man kan ju inte säga annat än att jag har lätt att bli framåt lutad!
Men glad ändå!


Biffen och Bullen, Bananen kommer sen. 

Som sagt, framåt lutad!
(Denna bilden har jag trots det skickat iväg på "välmatchat tävlingen"!)






Min personliga favorit!
Mycket fart och power!


Tvingade upp systern på Gullet, hon var positivt överraskad efteråt. 


Efter ett hårt pass måste man spolas av lite, tyckte jag. 


Gulliver skötte sig kanon hela tiden, men efter att ha sett bilder och film så ser jag ALLA STORA brister.
My God!!!
"Herregud! Vad gör jag uppe på en häst överhuvudtaget!?" Var snabbt frågan jag ställde mig.
Well well, jag har en del att jobba på. Kan ju bli intressant.

Efter Gullet var det Herrns tur att få springa av sig lite!


Shaquille och jag.
(Använde bara kedjan för att jag tycker det är snyggt!)





Asså kolla in min sko!!!!
Indianerna ringer nog snart och vill ha tillbaka sin kanot!
Eller så ringer clownen Beppo och vill ha sin sko!!

Ja det var gårdagens skörd!
Finns små filmsnuttar också men vi får se om jag vågar lägga ut dom!!
Usch! Efter att ha sett sig själv på film så blir man väldigt tveksam.
Man får ett väldigt ärligt svar på hur man egentligen rider, så mycket kan jag säga!

7 kommentarer:

  1. Söta hästar du har :) Kolla gärna in hästblogg, massor med uppdatering! Skulle bli superglad om du gick in och kommenterade :) sry om du ej gillar reklam! <3

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Visst är det läskigt, men nyttigt, att se sig själv på film.. :-)

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med bilder! Klart vi vill se film...=)

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder! Kul att se.

    SvaraRadera