måndag 12 mars 2012

Körning!

Idag har jag än så länge hunnit med körning tillsammans med Herrn i solskenet!
Jättefint väder verkligen och Herrn var pigg och glad!

Det verkade som även alla bönder häromkring fått vårkänslor så de var ute och rastade sina traktorer, det tyckte inte Herrn var lika skoj, men det gick bra idag.
Ibland blir han rädd, ska springa ner i diket och fjanta rundor när det kommer traktorer, men det gick riktigt bra idag måste jag säga.

Vi hittade även getterna!!
Dessa förbaskade getter!!!
Hästarna gillar dom inte alls, jag tycker däremot de är väldigt söta men som sagt, varken Gullet eller Herrn gillar getterna!
Ännu sötare än de vuxna getterna är ju deras bäbisar!
Nu hade mamma get tagit med sina get barn ut i solen, till Herrns stora förtret.
Men Rex och jag tyckte dom var intressanta!



Bäbisarna!

Samling!
Alla djuren är med på bild utom Doris (andra katten).


En liten filmsnutt från dagens körning!
Som synes en pigg och glad Shaquille och en Rex som gärna hänger på. 

Precis när jag kom in från turen för att äta lite lunch så ringde telefonen.
Jobbet. De fattades folk så nu ska jag hoppa in och jobba kvällen.

Så att ta en härlig runda med Gullet i solen verkar gått åt fanders! 

2 kommentarer:

  1. Sofia Granlund12 mars, 2012 13:59

    Gud vad härligt!! Själv sitter jag inne vid min dator på jobbet. Men vill inget hellre än att gå ut! Hälsa Herr'n från mig!

    SvaraRadera