fredag 2 mars 2012

Vila....

Kul med åsikter!

Jag tror Gulliver trivs här!
Shaquille är väl inte precis det livligaste sällskapet han kan hitta men de verkar ändå trivas tillsammans.
Jag och Gullet har i allt elände ett samarbete och en kontakt.
Även om jag inte når hela vägen.

Jag kommer inte att sälja honom, jag kommer inte ge bort honom.
För att jag själv ska samla lite energi ställer jag honom nu på en kortare vila.
Vi börjar med en vecka så får vi se efter det.

Både Gulliver och jag behöver vilan, från varandra om inte annat!!
Släppa alla krav, alla ambitioner.
Bara vara.



4 kommentarer:

  1. Låter som en bra ide Filippa. Alltid bra att ta en pause och skaffa mys krafter och nya idéer. Du vet att du klarar ev det. Jag tror på er. Ska ju kolla in er in er i sommar när ni tävlar :)

    SvaraRadera
  2. Läste förra inlägget och tyckte det kändes så tråkigt men det var ju bra nyheter du kom med nu och jag tycker nog att du fattade rätt beslut. ;) Jag tycker att han verkar värd att kämpa för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror med det är rätt beslut Hanna!!
      Och han är värd att kämpa för!! =)

      Radera