tisdag 13 mars 2012

Långfärd!

Idag på förmiddagen bar det iväg på långtur för Herrn, Rex och mig själv!
Såå skönt i solskenet och båda killarna verkade trivas. 


De stora kabelrullarna var inte lika farliga idag!
Häromdagen hoppade jag av för han blev helt till sig över dessa rullar, han är alltid lättare att få med sig om man kliver av och går med honom.


Våran ständiga följeslagare Rex!
Han är nästan alltid med mig och Herrn på tur, matte sparar energi, Rex får motion och Herrn verkar tycka Rex är ganska trevligt sällskap. 


Rak grusväg inspirerar en gammal man!
Han blir nästan lika svettig av att INTE få galoppera hela sträckan som han troligen blivit om han fått kuta iväg i sitt allra snabbaste! 

Snart ska jag ge mig ut igen för att hitta på något med Gulliver, jag har tänkt mig att knalla ner till ridbanan men man vet aldrig vart vi hamnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar