söndag 11 mars 2012

Gnäll!!

En LÅNG helg har avverkats på jobbet!
Därmed alldeles för lite häst, och det känns i kroppen.
Lipig, trött, gnällig och så himla tråkig att ha med att göra!

Känner mig verkligen som en barnunge, men det kan inte hjälpas!

Jobbade kvällen i fredags, tog en sväng med Herrn på förmiddagen.
Sedan var det en delad tur igår, vilket innebär att jag är ledig ett par timmar mitt på dagen.
Hade inte planerat ridning utan vila, men jag fick syn på Herrn och blev lite sugen helt enkelt!

Så ridning blev det även i lördags.

Idag blev det vila helt och hållet för båda killarna.
Mattes energi räckte till att gå ut en sväng med hunden, sen tog den slut!!

I morgon ska jag hitta på något med Gulliver för första gången på 1½ vecka!!
Ska bli väldigt intressant.

2 kommentarer:

  1. Blir jättespännande att höra om din morgondag med Gulliver! Bra tips av den tränaren oxå. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt bra tips!! Hon verkar väldigt vettig och jag måste verkligen försöka komma iväg på träning för henne! =)

      Radera