måndag 12 mars 2012

Kort kort!

Det blev en kort tur med Gullet trots allt!!!! 
En väldigt kort tur, den räknas!

Han skötte sig kanon under rykt och annat fix. Lite springig blir han precis när sadeln ska på, men han får springa färdigt och sedan är det bra med det.

Pigg som en mört var han!
Det kändes emellanåt som vi rörde oss mera uppåt än framåt, som om jag satt på en tickande bomb.
Men det gick riktigt bra trots detta, vi träffade en kille som blev förtjust i Gullet!
"Han är nog en sådan där rolig häst, en sådan som hittar på massa hyss!"

Tror du det?!?!
Tjena! 

Allt gick som sagt bra, tills vi kom tillbaka ut på asfalten!
Då blev Gulliver hysteriskt rädd för bilar.... IGEN!

Det är bara att hålla sig i och hoppas på det bästa för han hoppar baske mig jämfota, bockar och studsar omkring som F*N!!
Jag blir så trött..... Men jag är nöjd med min plutt trots hyss!
Han skötte sig bra idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar