tisdag 27 december 2011

Dagens pass.

Som sagt är det skritt som gäller nu framöver!

Det var en pigg Gulliver jag fick med mig ut idag, att ha vilat i en vecka för att ladda batterierna fungerade.
Ny energi och ny vilja!

Dagens ridning gick toppen i vilket fall!
Han lyssnade super!
Han tänkte framåt hela tiden men var samtidigt väldigt lyhörd och fin.
Vi måste försöka jobba fram formen på allvar nu och vi var på god väg redan idag, tidvis slappnade han av jättefint och var lätt och lydig med mycket power!
Fick upp ryggen fint och var jättehärlig att rida.

Tillbaka på Gullets rygg efter en vecka känner jag att jag saknat honom!!
Även om han är utanför dörren så försöker jag verkligen låta bli honom när det är vila.

2 kommentarer:

  1. Dom behöver nog sin vila ibland precis som vi och ladda batterierna!
    Men charmtrollet är svår att låta bli haha!

    SvaraRadera
  2. Det behöver dom! =) Men som sagt, svår att låta bli!
    Men nu ska jag skava på honom ett tag till!

    SvaraRadera