tisdag 6 december 2011

Fryser!!!

Jag är en riktig fryslort och speciellt nu när det börjar bli lite kallt och ruggigt igen lider jag!
Det är så svårt att hålla sig varm, långkalsonger, ridbyxor är det riktigt kallt åker det på ett par termobrallor uppe på det!
Sen ett antal tröjor och jackor, sen ett okänt nummer strumpor så KANSKE jag håller mig varm en liten stund, men på hästryggen börjar jag snart frysa igen!

Flera år har jag varit lite sugen på att investera i en ridoverall!
Vad tror ni? Någon som har en?




Inte så snyggt kanske, men visst ser dom väl varma och mysiga ut?!
Kanske till och med jag kan hålla mig varm! Ett par goa ullstrumpor och värmepåsar i vinterstövlarna så kanske jag överlever även denna vinter!!

Men smakar det så kostar det så finns ju även budgetalternativ på JULA och liknande!
Dessvärre är overallerna där inte skodda och det är ju alltid bra med skoning i rumpan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar