söndag 25 december 2011

Trubbel!

Killarna hade klarat sig fint under ett par dagar utan mig! Vilken tur!
Jag är inte oumbärlig! Va synd!

Som jag talat om fixade Gullet av sig sin ena sko, och tanken var att få tag på en hovis som skulle komma innan julen och fixa till killarnas fötter.
Det var inte helt lätt!
Så Gullet har gått med bara en sko, jag har försökt få bort den andra skon också men det var lättare sagt än gjort, i alla fall när man inte har grejer till det!

Idag medan Herrn och jag var ute hade Gullet fixat fast sig och kvarvarande sko i hönätet så Petter hade fått gå ut och skära loss honom!!!!!!!!
Kunde gått riktigt illa!!!!

Så nu har vi med gemensamma krafter tagit bort den andra skon med så han inte trasslar in sig igen!
Han ska ju vara på och skrapa på allting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar